Ogłoszenie 101338
XMLTreść
Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
referent prawny
do spraw orzecznictwa prawnego w Wydziale Orzeczniczo - Prawnym
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Adres urzędu: 90-113 Łódź, ul. Romualda Traugutta 25
·
prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach zwykłych:
odwoławczym i zażaleniowym,·
prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach nadzwyczajnych
(nieważność, wznowienie, zmiana/uchylenie aktu administracyjnego),·
przygotowywanie projektów decyzji i postanowień I i II instancji,
· przygotowanie projektów pism w prowadzonych sprawach,· przygotowanie odpowiedzi na skargi i sprzeciwy do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,· przygotowanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski,· analiza dokumentacji,· kompletowanie i porządkowanie akt sprawy,· przyjmowanie interesantów celem udostępniania akt oraz udzielania stosownych wyjaśnień.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
· nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
OFERUJEMY
DOSTĘPNOŚĆ
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą wagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
WARUNKI PRACY
DODATKOWE INFORMACJE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
· oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 18 lipca 2022r.
Aplikuj w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Ogłoszenie nr 101338"
dokumenty należy składać listownie/osobiście - w inspektoracie, adres:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi. ul. R. Traugutta 25, 90-113 Łódź, XIV piętro,
WZORY OŚWIADCZEŃ
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO − informujemy, że:
1. Administrator Danych
Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda Traugutta 25, (90-001 Łódź), tel. 0-42 637 70 28, fax 0-42 639 98 79, e-mail winb@lodz.uw.gov.pl
2. Inspektor Ochrony Danych
W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605 lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3. Cele i podstawy przetwarzania
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu:
1) wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO), jakimi są w tym przypadku obowiązki określone w:
a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych
c) ustawie z dnia 15 listopada 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
d) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
e) ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
f) ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e RODO)
3) wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
Dokładne informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo przy każdej załatwianej sprawie.
4. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmy informatyczne, prawnicze, firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym
5. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora - Rzeczowy Wykaz Akt lub bezpośrednio z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do;
1) prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, przy czym prawo dostępu do danych przysługuje Pani/Panu w zakresie, w jakim nie ma wpływu na ochronę praw i wolności osoby, od której Pani/Pana dane pozyskano;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem, ograniczenia przetwarzania nie wpływa na:
a) prowadzenie rejestrów i ewidencji w związku z otrzymywaniem od organów administracji architektoniczno-budowlanej:
· kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym
· kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem
· kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów prawa budowlanego
b) czynności związanych z kontrolą przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego
c) prowadzenia ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych
d) prowadzenia ewidencji zawiadomień o kontrolach, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 3 Prawa budowlanego;
4) prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO z zastrzeżeniem:
· ust. 3 lit b RODO tj konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator
· ust. 3 lit d RODO gdyż dalsze przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym
· ust. 3 lit e RODO gdyż dane osobowe mogą być niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
5) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
6) prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO;
7) cofnięcia udzielonej zgody, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
8) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne, w przypadkach w których przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z ciążącego na Administratorze obowiązku ustawowego, w pozostałych sprawach jest dobrowolne. Konsekwencje odmowy podania danych wynikają z przepisów prawa na podstawie, których działa Administrator lub w przypadku dobrowolności ich podania mogą uniemożliwić lub utrudnić załatwienie sprawy.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
referent prawny
do spraw orzecznictwa prawnego w Wydziale Orzeczniczo - Prawnym
wymiar etatu: 1
umowa o pracę na czas zastępstwa
liczba stanowisk: 1Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Adres urzędu: 90-113 Łódź, ul. Romualda Traugutta 25
ZAKRES ZADAŃ
· przygotowanie projektów pism w prowadzonych sprawach,· przygotowanie odpowiedzi na skargi i sprzeciwy do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,· przygotowanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski,· analiza dokumentacji,· kompletowanie i porządkowanie akt sprawy,· przyjmowanie interesantów celem udostępniania akt oraz udzielania stosownych wyjaśnień.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
·
Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
· dobra znajomość
przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
· znajomość przepisów
ustawy Prawo budowlane i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w
administracji,
· umiejętność obsługi komputera w stopniu podstawowym
(edytor tekstu, przeglądarka internetowa)
· umiejętność stosowania
przepisów w praktyce,
· posiadanie obywatelstwa polskiego,
· korzystanie z pełni praw publicznych,· nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
·
doświadczenie zawodowe w organach administracji publicznej w
prowadzeniu postępowań administracyjnych,
· umiejętność pracy w zespole,
·
komunikatywność,
· zdyscyplinowanie
· dobra odporność na stres,
OFERUJEMY
·
dofinansowanie do wypoczynku pracowników
· stabilne zatrudnienie
· dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia
zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
· dodatkowe
wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
· wypłaty z funduszu nagród -
uzależnione od wyników pracy,
· nagrody jubileuszowe,
· dobra atmosfera
pracy,
· możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach.
DOSTĘPNOŚĆ
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą wagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
WARUNKI PRACY
Zadania
wykonywane na stanowisku wiążą się z:
- pracą w siedzibie inspektoratu
przy komputerze w wymiarze przekraczającym 4 godziny dziennie,
- analiza
zgromadzonej dokumentacji, która może zawierać bardzo drobne czcionki
lub być pisana mało czytelnym pismem odręcznym,
- prowadzenie rozmów
telefonicznych i osobistych ze stronami prowadzonych postępowań.
DODATKOWE INFORMACJE
-
jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o
tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak
samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
-
oświadczenie podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia
-
oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3
miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w
urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- nie rozpatrzymy oferty, którą
otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert.
- kompletna
aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i
własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na
podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych
dokumentów.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
·
CV i list motywacyjny,
· kopie dokumentów potwierdzających spełnienie
wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
· oświadczenie o
posiadaniu obywatelstwa polskiego,
· oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,· oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
· kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
· kopie
dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie
doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 18 lipca 2022r.
Aplikuj w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Ogłoszenie nr 101338"
dokumenty należy składać listownie/osobiście - w inspektoracie, adres:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi. ul. R. Traugutta 25, 90-113 Łódź, XIV piętro,
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych o naborze
Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO − informujemy, że:
1. Administrator Danych
Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda Traugutta 25, (90-001 Łódź), tel. 0-42 637 70 28, fax 0-42 639 98 79, e-mail winb@lodz.uw.gov.pl
2. Inspektor Ochrony Danych
W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605 lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3. Cele i podstawy przetwarzania
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu:
1) wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO), jakimi są w tym przypadku obowiązki określone w:
a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych
c) ustawie z dnia 15 listopada 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
d) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
e) ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
f) ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e RODO)
3) wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
Dokładne informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo przy każdej załatwianej sprawie.
4. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmy informatyczne, prawnicze, firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym
5. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora - Rzeczowy Wykaz Akt lub bezpośrednio z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do;
1) prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, przy czym prawo dostępu do danych przysługuje Pani/Panu w zakresie, w jakim nie ma wpływu na ochronę praw i wolności osoby, od której Pani/Pana dane pozyskano;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem, ograniczenia przetwarzania nie wpływa na:
a) prowadzenie rejestrów i ewidencji w związku z otrzymywaniem od organów administracji architektoniczno-budowlanej:
· kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym
· kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem
· kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów prawa budowlanego
b) czynności związanych z kontrolą przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego
c) prowadzenia ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych
d) prowadzenia ewidencji zawiadomień o kontrolach, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 3 Prawa budowlanego;
4) prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO z zastrzeżeniem:
· ust. 3 lit b RODO tj konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator
· ust. 3 lit d RODO gdyż dalsze przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym
· ust. 3 lit e RODO gdyż dane osobowe mogą być niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
5) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
6) prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO;
7) cofnięcia udzielonej zgody, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
8) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne, w przypadkach w których przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z ciążącego na Administratorze obowiązku ustawowego, w pozostałych sprawach jest dobrowolne. Konsekwencje odmowy podania danych wynikają z przepisów prawa na podstawie, których działa Administrator lub w przypadku dobrowolności ich podania mogą uniemożliwić lub utrudnić załatwienie sprawy.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.