Ogłoszenie 33/2021
XMLTreść
Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
wymiar etatu: 0,6
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna wobec kandydata do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie
RODO), informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki
Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda Traugutta 25, (90-113 Łódź), tel.
0-42 637 47 33, fax 0-42 639 98 79, e-mail winb@lodz.uw.gov.pl
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Pana Jacka Krzyżaniaka, ma Pani/Pan prawo kontaktu
z nim za pomocą adresu e-mail iod@synergiaconsulting.pl lub pod nr tel. 500-610-605.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przetwarzane w celu prowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko
głównego specjalisty na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z:
- art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
- art. 4 pkt 1) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
- art. 31 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
2) art. 9.ust.2 lit. b w związku z art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
3) art. 6 ust. 1 lit a RODO (zgoda na przetwarzanie danych) w związku z dobrowolnie podanymi danymi
w sekcji Inne niniejszego formularza
4. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:
- członkowie komisji rekrutacyjnej
-osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony przez administratora, opublikowanie Pani/Pana danych
osobowych jest wymogiem ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
- podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej
z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych np. firmy zajmujące się ochroną danych
osobowych, firma audytorskie, informatyczne, hostingowe.
5. Dokumenty aplikacyjne kandydata z którym nawiązano stosunek pracy będą przechowywane przez 10 lat.
W zakresie udostępnionych danych osobowych innych niż wymagane przepisami prawa - do momentu cofnięcia zgody.
6. Posiada Pani/Pan prawo do;
1) dostępu do treści swoich danych,
2) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
3) żądania usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO (z zastrzeżeniem ust 3 lit b i e),
4) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO,5) ograniczenia przetwarzania na podstawie art. 18 RODO,
6) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan,
iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
7) prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 pkt 1.
a) bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Pani Pana dane nie będą podlegały profilowaniu.
Główny Specjalista
w Wydziale Inspekcji i Kontroli
wymiar etatu: 0,6
liczba stanowisk: 1
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Adres urzędu:
90-113 Łódź, ul. Romualda Traugutta 25
ZAKRES ZADAŃ
· prowadzenie kontroli robót i obiektów budowlanych oraz inspekcji terenowych i oględzin,
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Adres urzędu:
90-113 Łódź, ul. Romualda Traugutta 25
ZAKRES ZADAŃ
· prowadzenie kontroli robót i obiektów budowlanych oraz inspekcji terenowych i oględzin,
· analiza dokumentacji technicznej,
· prowadzenie postępowań administracyjnych w tym przygotowanie projektów decyzji i postanowień,
· prowadzenie samochodu służbowego,
· kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
· przyjmowanie interesantów celem udostępniania akt oraz udzielania stosownych wyjaśnień,
· udział w naradach i szkoleniach,
· rozpatrywanie skarg i wniosków
· udział w kontrolach działań powiatowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego,
· nakładanie mandatów karnych,
· udział w kontrolach i inspekcjach wspólnie z innymi organami np. GINB,
· sporządzanie protokołów, ocen oraz wystąpień pokontrolnych,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
· wykształcenie: wyższe budowlane lub pokrewne
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
· wykształcenie: wyższe budowlane lub pokrewne
· doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno - budowlanej,
· poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej "Poufne"
·bardzo dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy Prawo budowlane i przepisów z nią związanych
· prawo jazdy kat. B
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
· posiadanie obywatelstwa polskiego,
· korzystanie z pełni praw publicznych,
· nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
· uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie,
· nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
· uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie,
· komunikatywność,
· zdyscyplinowanie,
· umiejętność pracy w zespole,
· umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
· dobra odporność na stres,
OFERUJEMY
OFERUJEMY
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
- stabilne zatrudnienie,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- wypłaty z funduszu nagród - uzależnione od wyników pracy,
- nagrody jubileuszowe,
DOSTĘPNOŚĆ
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą wagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
WARUNKI PRACY
Zadania wykonywane na stanowisku wiążą się z:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą wagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
WARUNKI PRACY
Zadania wykonywane na stanowisku wiążą się z:
- pracą w siedzibie inspektoratu przy komputerze i z wykorzystaniem urządzeń biurowych
- udziałem w naradach i szkoleniach,
- pracą na placu budowy, w obiektach budowlanych oraz w trudnych warunkach terenowych,
- analizą zgromadzonej dokumentacji, która może zawierać bardzo drobne czcionki lub być pisana mało czytelnym pismem odręcznym,
- prowadzeniem rozmów telefonicznych i osobistych ze stronami prowadzonych postępowań,
DODATKOWE INFORMACJE
- jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym e-mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu
DODATKOWE INFORMACJE
- jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym e-mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu
- oświadczenia podpisz własnoręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3
miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w
urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- nie rozpatrzymy oferty którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to również uzupełniania ofert
- kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
-
złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na
podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych
dokumentów.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
· CV i list motywacyjny,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
· CV i list motywacyjny,
· Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
wykształcenia,
wykształcenia,
· Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
· Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
· Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
· Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
· kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek /
kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy
znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
· Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
· Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
· kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek /
kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy
znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
· kopie uprawnień budowlanych,
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 24 wrzesień 2021r.
w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Ogłoszenie nr 84320"
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 24 wrzesień 2021r.
w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Ogłoszenie nr 84320"
dokumenty należy składać listownie/osobiście - wrzucając do skrzynki podawczej w inspektoracie
adres:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi. ul. R. Traugutta 25, 90-113 Łódź, XIV piętro,
- Dokumenty należy złożyć do 24 września 2021 r.
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych o naborze
WZORY OŚWIADCZEŃ
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna wobec kandydata do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie
RODO), informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki
Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda Traugutta 25, (90-113 Łódź), tel.
0-42 637 47 33, fax 0-42 639 98 79, e-mail winb@lodz.uw.gov.pl
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Pana Jacka Krzyżaniaka, ma Pani/Pan prawo kontaktu
z nim za pomocą adresu e-mail iod@synergiaconsulting.pl lub pod nr tel. 500-610-605.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przetwarzane w celu prowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko
głównego specjalisty na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z:
- art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
- art. 4 pkt 1) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
- art. 31 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
2) art. 9.ust.2 lit. b w związku z art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
3) art. 6 ust. 1 lit a RODO (zgoda na przetwarzanie danych) w związku z dobrowolnie podanymi danymi
w sekcji Inne niniejszego formularza
4. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:
- członkowie komisji rekrutacyjnej
-osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony przez administratora, opublikowanie Pani/Pana danych
osobowych jest wymogiem ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
- podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej
z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych np. firmy zajmujące się ochroną danych
osobowych, firma audytorskie, informatyczne, hostingowe.
5. Dokumenty aplikacyjne kandydata z którym nawiązano stosunek pracy będą przechowywane przez 10 lat.
W zakresie udostępnionych danych osobowych innych niż wymagane przepisami prawa - do momentu cofnięcia zgody.
6. Posiada Pani/Pan prawo do;
1) dostępu do treści swoich danych,
2) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
3) żądania usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO (z zastrzeżeniem ust 3 lit b i e),
4) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO,5) ograniczenia przetwarzania na podstawie art. 18 RODO,
6) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan,
iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
7) prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 pkt 1.
a) bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Pani Pana dane nie będą podlegały profilowaniu.