W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie 25/2020

XML

Treść

Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego w Łodzi poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

inspektor
W Wydziale Inspekcji i Kontroli

Wymiar etatu: 1
liczba stanowisk: 1

Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Adres urzędu:
90-113 Łódź, ul. Traugutta 25

ZAKRES ZADAŃ

· prowadzenie kontroli robót i obiektów budowlanych oraz inspekcji terenowych i oględzin,
· sporządzanie protokołów, ocen oraz wystąpień pokontrolnych,
· analiza dokumentacji projektowej,
· prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym przygotowywanie projektów decyzji i
  postanowień,
· prowadzenie samochodu służbowego,
· kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcja kancelaryjną,
· przyjmowanie interesantów celem udostępnianie akt oraz udzielania stosownych wyjaśnień,
· udział w naradach i szkoleniach.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE


· Wykształcenie: średnie techniczne,
· doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w budownictwie,
· uprawnienia budowlane specjalności konstrukcyjno - budowlanej, inżynieryjno - kolejowej lub  mostowej,
· znajomość Kodeksu postępowania  administracyjnego oraz ustawy Prawo budowlane i  przepisów z nią związanych
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
· posiadanie obywatelstwa polskiego,
· korzystanie z pełni praw publicznych,
· nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
  skarbowe.

WYMAGANIA DODATKOWE

· Wykształcenie: wyższe budowlane
· doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w organach administracji publicznej· komunikatywność,
· zdyscyplinowanie,
· umiejętność pracy w zespole,
· umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
· dobra odporność na stres,

OFERUJEMY

- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna "home office"),
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
- pomieszczenie lub stojak na rowery na terenie urzędu
- możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną,
- dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i  przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
- stabilne zatrudnienie,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- wypłaty z funduszu nagród - uzależnione od wyników pracy
- nagrody jubileuszowe.

DOSTĘPNOŚĆ

- Nasz urząd jest pracodawca równych szans. Aplikacje rozważane są z równa wagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

WARUNKI PRACY


- Praca w siedzibie Inspektoratu, przy komputerze i z wykorzystaniem urządzeń biurowych,  udział w naradach i szkoleniach oraz oględzinach,
- praca na placu budowy, w obiektach budowlanych oraz w trudnych warunkach terenowych,- analiza zgromadzonej dokumentacji, która może zawierać bardzo drobne czcionki lub być
  pisana mało czytelnym pismem odręcznym,
- prowadzenie rozmów telefonicznych i osobistych ze stronami prowadzonych postępowań,
- udział w naradach i szkoleniach.

DODATKOWE INFORMACJE

- jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail)
- jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu),
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

· CV i list motywacyjny,
· Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
  wykształcenia,
· Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
  doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
· Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
· Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
· Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
  przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

· kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek /
  kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy
  znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów ,
· Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie
  wykształcenia, 
· Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie
  doświadczenia zawodowego / stażu pracy ,
· kopie uprawnień budowlanych.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
 
  Dokumenty należy złożyć do: 28 grudnia 2020r. 
 
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu 
Miejsce składania dokumentów: dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres:
kadry.winb@lodz.uw.gov.pl
lub listownie/osobiście na adres:
90-113 ŁÓDŁ¹, UL Traugutta 25, XIV piętro, pokój 1419 lub 1415

WZORY OŚWIADCZEŃ


DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO − informujemy, że:
1. Administrator Danych
Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda Traugutta 25, (90-001 Łódź), tel. 0-42 637 47 33, fax 0-42 639 98 79, e-mail winb@lodz.uw.gov.pl
2. Inspektor Ochrony Danych
W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605 lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3. Cele i podstawy przetwarzania
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu:
1) wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO), jakimi są w tym przypadku obowiązki określone w:
a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych
c) ustawie z dnia 15 listopada 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
d) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
e) ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
f) ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e RODO)
3) wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
Dokładne informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo przy każdej załatwianej sprawie.
4. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmy informatyczne, prawnicze, firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym
5. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora - Rzeczowy Wykaz Akt lub bezpośrednio z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do;
1) prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, przy czym prawo dostępu do danych przysługuje Pani/Panu w zakresie, w jakim nie ma wpływu na ochronę praw i wolności osoby, od której Pani/Pana dane pozyskano;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem, ograniczenia przetwarzania nie wpływa na:
a) prowadzenie rejestrów i ewidencji w związku z otrzymywaniem od organów administracji architektoniczno-budowlanej:
· kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym
· kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem
· kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów prawa budowlanego
b) czynności związanych z kontrolą przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego
c) prowadzenia ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych
d) prowadzenia ewidencji zawiadomień o kontrolach, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 3 Prawa budowlanego;
4) prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO z zastrzeżeniem:
· ust. 3 lit b RODO tj konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator
· ust. 3 lit d RODO gdyż dalsze przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym
· ust. 3 lit e RODO gdyż dane osobowe mogą być niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
5) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
6) prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO;
7) cofnięcia udzielonej zgody, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
8) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne, w przypadkach w których przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z ciążącego na Administratorze obowiązku ustawowego, w pozostałych sprawach jest dobrowolne. Konsekwencje odmowy podania danych wynikają z przepisów prawa na podstawie, których działa Administrator lub w przypadku dobrowolności ich podania mogą uniemożliwić lub utrudnić załatwienie sprawy.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. metryczka

Załączniki