Ogłoszenie 5/2020
XMLTreść
Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru
Budowlanego
poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
referent do spraw: obsługi sekretariatu
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
ŁódźADRES URZĘDU:
90-113 Łódź, ul. Traugutta 25
WARUNKI PRACY
- praca w siedzibie Inspektoratu,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- miejsce pracy na XIV piętrze w siedzibie urzędu,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - windy, podjazd.
ZAKRES ZADAŃ
- Bieżąca obsługa sekretariatu Łódzkiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
- Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu od pracowników Poczty Polskiej, kurierów i petentów;
- Przyjmowanie od pracowników komórek organizacyjnych korespondencji wychodzącej w celu przekazania do operatora pocztowego;
- Rejestrowanie i przedkładanie korespondencji do podpisu/dekretacji Łódzkiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
- Koordynacja działań związanych z organizacją szkoleń i konferencji;
- Prowadzenie ewidencji pieczątek i stempli oraz legitymacji służbowych;
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwum;
- Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych;
- Prowadzenie rejestru orzeczeń wydanych przez Naczelny Sąd Administracyjny oraz Wojewódzkie Sądy Administracyjne w sprawach związanych z działalnością Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Łodzi;
- Pomoc przy działaniach związanych z kontrolami wewnętrznymi;
- Obsługa urządzeń biurowych i centrali telefonicznej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań;
- Znajomość obsługi programów informatycznych Microsoft Office.
- Samodzielność terminowość i rzetelność.
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
DODATKOWE
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- dokumenty należy złożyć do: 20 kwietnia 2020 r.
- decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- miejsce składania dokumentów:
- 90-113 Łódź, ul. Traugutta 25, pok. 1419
Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO − informujemy, że:
1. Administrator
Danych
Łódzki Wojewódzki
Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda
Traugutta 25, (90-001 Łódź), tel. 0-42 637 47 33, fax 0-42 639 98 79, e-mail
winb@lodz.uw.gov.pl
2. Inspektor
Ochrony Danych
W sprawach ochrony
Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych
pod adresem e-mail iod@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605
lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3. Cele
i podstawy przetwarzania
Administrator
będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu:
1)wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO), jakimi są w tym przypadku obowiązki określone w:
a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych
c) ustawie z dnia 15 listopada 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
d) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
e) ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
f) ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e RODO)
3) wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
Dokładne informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo przy każdej załatwianej sprawie.
4. Odbiorcy
danych
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty,
które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej
z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmy informatyczne, prawnicze, firmy zajmujące się ochroną danych osobowych,
oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do
udostępnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym
5. Okres
przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe
po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach
archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów
dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora -
Rzeczowy Wykaz Akt lub bezpośrednio z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
6. Prawa
osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan
prawo do;
1) prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, przy czym prawo dostępu do danych przysługuje Pani/Panu w zakresie, w jakim nie ma wpływu na ochronę praw i wolności osoby, od której Pani/Pana dane pozyskano;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem, ograniczenia przetwarzania nie wpływa na:
a) prowadzenie rejestrów i ewidencji w związku z otrzymywaniem od organów administracji architektoniczno-budowlanej:
· kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym
· kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem
· kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów prawa budowlanego
b) czynności związanych z kontrolą przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego
c) prowadzenia ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych
d) prowadzenia ewidencji zawiadomień o kontrolach, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 3 Prawa budowlanego;
4) prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO z zastrzeżeniem:
· ust. 3 lit b RODO tj konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator
· ust. 3 lit d RODO gdyż dalsze przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym
· ust. 3 lit e RODO gdyż dane osobowe mogą być niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
5) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
6) prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO;
7) cofnięcia udzielonej zgody, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
8) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Informacja
o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez
Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne, w przypadkach w których
przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z ciążącego na Administratorze
obowiązku ustawowego, w pozostałych sprawach jest dobrowolne. Konsekwencje
odmowy podania danych wynikają z przepisów prawa na podstawie, których działa
Administrator lub w przypadku dobrowolności ich podania mogą uniemożliwić lub
utrudnić załatwienie sprawy.
8. Zautomatyzowane
podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe
nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym
profilowania