W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie 49/2019

XML

Treść

Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

referent prawny

do spraw orzecznictwa prawnego,

w Wydziale Orzeczniczo - Prawnym

MIEJSCE PRACY

90-113 Łódź, Traugutta 25

WARUNKI PRACY
Praca w siedzibie Inspektoratu, przy komputerze i z wykorzystaniem urządzeń biurowych, udział w naradach i szkoleniach oraz oględzinach.
 
ZAKRES ZADAŃ
• przygotowanie projektów decyzji i postanowień oraz odpowiedzi na skargi i sprzeciwy do
  Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,
• rozpatrywanie odwołań, zażaleń, dotyczących rozstrzygnięć organów nadzoru budowlanego
  oraz wniosków składanych w trybach nadzwyczajnych,
• analiza dokumentacji,
• przygotowanie odpowiedzi na skargi,
• udział w oględzinach,
• kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
• przyjmowanie interesantów celem udostępnienia akt oraz udzielenia stosownych wyjaśnień

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
• Wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne,
• znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane i ustawy o
  postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
• umiejętność obsługi komputera,
• umiejętność stosowania prawa w praktyce,
• zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji,
• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• korzystanie z pełni praw publicznych,
• nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
  skarbowe.
 
WYMAGANIA DODATKOWE
• komunikatywność,
• kultura osobista,
• odporność na stres,
• umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
 
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
• CV i list motywacyjny,
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
  wykształcenia,
• Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
  przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatek /
  kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy
  znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
• Dokumenty należy złożyć do:  12 grudnia 2019 r.
• Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
• Miejsce składania dokumentów:
  90-113 Łódź, ul. Traugutta 25, pok. 1419

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

Zgodnie z art. 13 ust. li 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 20161679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 951461WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO - informujemy, że:
1. Administrator Danych

Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda Traugutta 25, (90-113 Łódź), tel. 0-42 637 47 33, fax 0-42 639 98 79, e-mail winb.lodz.uw.goy.pl
2. Inspektor Ochrony Danych
W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail od@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605 lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3. Cele i podstawy przetwarzania
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu:
1)wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO),
   jakimi są w tym przypadku obowiązki określone w:
  a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
  b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r, o wyrobach budowlanych
  c)  ustawie z dnia 15 listopada 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
  d) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  e) ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  f)  ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e RODO)
3) wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
Dokładne informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo przy każdej załatwianej sprawie,
4.Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmy informatyczne, prawnicze, firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym
5.Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora - Rzeczowy Wykaz Akt lub bezpośrednio z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
6.Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do;
  1) prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, przy czym prawo
      dostępu do danych przysługuje Pani/Panu w zakresie, w jakim nie ma wpływu na ochronę
      praw i wolności osoby, od której Pani/Pana dane pozyskano;
  2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
  3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18
      RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem, ograniczenia przetwarzania nie wpływa na:
   a)prowadzenie rejestrów i ewidencji w związku z otrzymywaniem od organów administracji
      architektoniczno-budowlanej:
    kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem
    budowlanym kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego
    wraz z tym projektem kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów
    prawa budowlanego
   b) czynności związanych z kontrolą przestrzegania i stosowania przepisów prawa
     budowlanego
   c) prowadzenia ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów
      budowlanych
   d)prowadzenia ewidencji zawiadomień o kontrolach, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 3
      Prawa budowlanego;
4) prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO z zastrzeżeniem:
  • ust. 3 lit b RODO tj konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator
  • ust. 3 lit d RODO gdyż dalsze przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym
  • ust. 3 lit e RODO gdyż dane osobowe mogą być niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  5)  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  6)  prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO;
  7)  cofnięcia udzielonej zgody, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem
       przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
  8) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
      Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
      RODO;
7.  Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne, w przypadkach w których przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z ciążącego na Administratorze obowiązku ustawowego, w pozostałych sprawach jest dobrowolne. Konsekwencje odmowy podania danych wynikają z przepisów prawa na podstawie, których działa Administrator lub W przypadku dobrowolności ich podania mogą uniemożliwić lub utrudnić załatwienie sprawy.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania

INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą.