W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Oglzenie 41/2019

XML

Treść


Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego w Łodzi poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw nadzoru budowlanego
W Wydziale Inspekcji i Kontroli

Wymiar etatu: 1
liczba stanowisk: 1

Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Adres urzędu:
90-113 Łódź, ul. Traugutta 25

WARUNKI PRACY
Praca w siedzibie Inspektoratu, przy komputerze i z wykorzystaniem urządzeń biurowych, udział w naradach i szkoleniach oraz oględzinach.

ZAKRES ZADAŃ
· prowadzenie kontroli robót i obiektów budowlanych oraz inspekcji terenowych i oględzin
· sporządzanie protokołów, ocen oraz wystąpień pokontrolnych
· analiza dokumentacji projektowej
· prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym przygotowywanie projektów decyzji i
  postanowień
· prowadzenie samochodu służbowego
· udział w naradach i szkoleniach

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

· Wykształcenie: wyższe techniczna
· doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat w budownictwie
· uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w szczególności konstrukcyjno-budowlanej lub
  inżynieryjno-kolejowej
· znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Ustawy Prawo budowlane i
  przepisów z nią związanych
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
· Posiadanie obywatelstwa polskiego
· Korzystanie z pełni praw publicznych
· Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
  skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE
· komunikatywność
· kultura osobista
· odporność na stres
· umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

· CV i list motywacyjny
· Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
  wykształcenia
· Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
  doświadczenia zawodowego / stażu pracy
· Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
· Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
· Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
  przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

· kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek /
  kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy
  znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
· Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie
  doświadczenia zawodowego / stażu pracy
· kopie uprawnień budowlanych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
  Dokumenty należy złożyć do: 17 października 2019 r.
  Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  Miejsce składania dokumentów:
  90-113 ŁÓDŁ¹, UL TRAUGUTTA 25

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO − informujemy, że:
1.Administrator Danych
Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda Traugutta 25, (90-001 Łódź), tel. 0-42 637 47 33, fax 0-42 639 98 79, e-mail winb@lodz.uw.gov.pl
2.Inspektor Ochrony Danych
W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605 lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3. Cele i podstawy przetwarzania
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu:
1)wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c  RODO), jakimi są w tym przypadku obowiązki określone w:
a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych
c) ustawie z dnia 15 listopada 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
d) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
e) ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
f) ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e RODO)
3) wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
Dokładne informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo przy każdej załatwianej sprawie.
4.Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmy informatyczne, prawnicze,  firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym
5. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora - Rzeczowy Wykaz Akt lub bezpośrednio z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do;
1) prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, przy czym prawo dostępu do danych przysługuje Pani/Panu w zakresie, w jakim nie ma wpływu na ochronę praw i wolności osoby, od której Pani/Pana dane pozyskano;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, przy czym  wystąpienie z żądaniem, ograniczenia przetwarzania nie wpływa na:
a) prowadzenie rejestrów i ewidencji w związku z otrzymywaniem od organów administracji architektoniczno-budowlanej:
· kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym
· kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem
· kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów  prawa budowlanego
b) czynności związanych z kontrolą przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego
c) prowadzenia ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych
d) prowadzenia ewidencji zawiadomień o kontrolach, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 3 Prawa budowlanego;
4) prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO z zastrzeżeniem:
· ust. 3 lit b RODO tj konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator
· ust. 3 lit d RODO gdyż dalsze przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym
· ust. 3 lit e RODO gdyż dane osobowe mogą być niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
5) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
6) prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO;
7) cofnięcia udzielonej zgody, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
8) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne, w przypadkach w których przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z ciążącego na Administratorze obowiązku ustawowego, w pozostałych sprawach jest dobrowolne. Konsekwencje odmowy podania danych wynikają z przepisów prawa na podstawie, których działa Administrator lub w przypadku dobrowolności ich podania mogą uniemożliwić lub utrudnić załatwienie sprawy.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania

INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą