Ogłoszenie 39/2019
XMLTreść
Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
referent prawny
do spraw: orzecznictwa prawnego w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
w Wydziale Orzeczniczo - Prawnym
MIEJSCE PRACY
90-113 Łódź, Traugutta 25
WARUNKI PRACY
Praca w siedzibie Inspektoratu.
ZAKRES ZADAŃ
• przygotowanie projektów decyzji i postanowień oraz odpowiedzi na skargi i sprzeciwy do
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,
• rozpatrywanie odwołań, zażaleń, dotyczących rozstrzygnięć organów nadzoru budowlanego
oraz wniosków składanych w trybach nadzwyczajnych,
• analiza dokumentacji,
• przygotowanie odpowiedzi na skargi,
• udział w oględzinach,
• kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
• przyjmowanie interesantów celem udostępnienia akt oraz udzielenia stosownych wyjaśnień
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
• Wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne,
• znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane i ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
• umiejętność stosowania prawa w praktyce,
• zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• Posiadanie obywatelstwa polskiego,
• Korzystanie z pełni praw publicznych,
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
• komunikatywność,
• kultura osobista,
• odporność na stres,
• umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
• CV i list motywacyjny,
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
wykształcenia,
• Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatek /
kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy
znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
• Dokumenty należy złożyć do: 09 października 2019 r.
• Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
• Miejsce składania dokumentów:
90-113 Łódź, ul. Traugutta 25, pok. 1419
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula
informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru
Budowlanego w Łodzi
Zgodnie z art. 13 ust. li 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 20161679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 951461WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO - informujemy, że:
1. Administrator Danych
Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda Traugutta 25, (90-001 Łódź), tel. 0-42 637 47 33, fax 0-42 639 98 79, e-mail winblodz.uw.goy.pl
2. Inspektor Ochrony Danych
W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail od@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605 lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3. Cele i podstawy przetwarzania
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu:
1)wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO),
jakimi są w tym przypadku obowiązki określone w:
a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r, o wyrobach budowlanych
c) ustawie z dnia 15 listopada 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
d) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
e) ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
f) ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e RODO)
3) wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
Dokładne informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo przy każdej załatwianej sprawie,
4.Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmy informatyczne, prawnicze, firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym
5.Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora - Rzeczowy Wykaz Akt lub bezpośrednio z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
6.Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do;
1) prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, przy czym prawo
dostępu do danych przysługuje Pani/Panu w zakresie, w jakim nie ma wpływu na ochronę
praw i wolności osoby, od której Pani/Pana dane pozyskano;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18
RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem, ograniczenia przetwarzania nie wpływa na:
a)prowadzenie rejestrów i ewidencji w związku z otrzymywaniem od organów administracji
architektoniczno-budowlanej:
kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem
budowlanym kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego
wraz z tym projektem kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów
prawa budowlanego
b) czynności związanych z kontrolą przestrzegania i stosowania przepisów prawa
budowlanego
c) prowadzenia ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych
d)prowadzenia ewidencji zawiadomień o kontrolach, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 3
Prawa budowlanego;
4) prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO z zastrzeżeniem:
6) prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO;
7) cofnięcia udzielonej zgody, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
8) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne, w przypadkach w których przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z ciążącego na Administratorze obowiązku ustawowego, w pozostałych sprawach jest dobrowolne. Konsekwencje odmowy podania danych wynikają z przepisów prawa na podstawie, których działa Administrator lub W przypadku dobrowolności ich podania mogą uniemożliwić lub utrudnić załatwienie sprawy.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą.
Zgodnie z art. 13 ust. li 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 20161679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 951461WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO - informujemy, że:
1. Administrator Danych
Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda Traugutta 25, (90-001 Łódź), tel. 0-42 637 47 33, fax 0-42 639 98 79, e-mail winblodz.uw.goy.pl
2. Inspektor Ochrony Danych
W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail od@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605 lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3. Cele i podstawy przetwarzania
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu:
1)wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO),
jakimi są w tym przypadku obowiązki określone w:
a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r, o wyrobach budowlanych
c) ustawie z dnia 15 listopada 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
d) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
e) ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
f) ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e RODO)
3) wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
Dokładne informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo przy każdej załatwianej sprawie,
4.Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmy informatyczne, prawnicze, firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym
5.Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora - Rzeczowy Wykaz Akt lub bezpośrednio z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
6.Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do;
1) prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, przy czym prawo
dostępu do danych przysługuje Pani/Panu w zakresie, w jakim nie ma wpływu na ochronę
praw i wolności osoby, od której Pani/Pana dane pozyskano;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18
RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem, ograniczenia przetwarzania nie wpływa na:
a)prowadzenie rejestrów i ewidencji w związku z otrzymywaniem od organów administracji
architektoniczno-budowlanej:
kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem
budowlanym kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego
wraz z tym projektem kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów
prawa budowlanego
b) czynności związanych z kontrolą przestrzegania i stosowania przepisów prawa
budowlanego
c) prowadzenia ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych
d)prowadzenia ewidencji zawiadomień o kontrolach, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 3
Prawa budowlanego;
4) prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO z zastrzeżeniem:
- ust. 3 lit b RODO tj konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator
- ust. 3 lit d RODO gdyż dalsze przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym • ust. 3 lit e RODO gdyż dane osobowe mogą być niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
6) prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO;
7) cofnięcia udzielonej zgody, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
8) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne, w przypadkach w których przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z ciążącego na Administratorze obowiązku ustawowego, w pozostałych sprawach jest dobrowolne. Konsekwencje odmowy podania danych wynikają z przepisów prawa na podstawie, których działa Administrator lub W przypadku dobrowolności ich podania mogą uniemożliwić lub utrudnić załatwienie sprawy.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą.