W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie 11/2019

XML

Treść

Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

starszy księgowy

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Łódź
ADRES URZĘDU:
90-113 Łódź, ul. Traugutta 25
 
WARUNKI PRACY
- praca w siedzibie Inspektoratu,
- praca administracyjno- biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- miejsce pracy na XIV piętrze w siedzibie urzędu,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - windy, podjazd.

ZAKRES ZADAŃ
  • sporządzanie, przyjmowanie, archiwizowanie i kontrola dokumentów w celu zapewnienia właściwego przebiegu operacji gospodarczych,
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych w celu zapewnienia terminowego przekazywania rzetelnych informacji dot. wykonania wydatków i dochodów, w tym prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ewidencji księgowej w ujęciu syntetycznym i analitycznym, w tym: dekretacja, opisywanie i wprowadzanie dokumentów księgowych  do systemu finansowo-księgowego,
  • prowadzenie gospodarki kasowej, w celu zapewnienia prawidłowego obrotu gotówkowego w Inspektoracie - pobieranie gotówki z banku, wypełnianie dowodów KP i KW, monitorowanie stanu pogotowia kasowego,
  • sporządzanie list płac, w tym: naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników oraz kart zasiłków chorobowych, a także księgowanie list płac w programie finansowo-księgowym oraz obsługa GUS, US, PFRON oraz ZUS, w tym: sporządzanie deklaracji ZUS w programie PŁATNIK, prowadzenie korespondencji z ZUS oraz sporządzanie zaświadczeń o zarobkach ZUS-Rp-7,
  • prowadzenie ubezpieczeń pracowniczych, w tym w systemie AZP WARTA,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w systemie bankowości elektronicznej, w celu realizacji zobowiązań wynikających z planu budżetu lub planu finansowego dysponenta III stopnia oraz harmonogramu dochodów i wydatków,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych, w celu terminowego przekazywania sprawozdań, w tym sporządzanie dokumentów przyjęcia OT oraz dokumentów likwidacji LT w programie GRYF, naliczenie amortyzacji i umorzenia, dekretacja na kontach księgowych w programie finansowo-księgowym,
  • ewidencja i rozliczanie kart drogowych dla samochodów służbowych.
 
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
  • Wykształcenie: średnie - spełnia jeden z poniższych warunków: • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 4-letnią praktykę w księgowości,• ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 2-letnią praktykę w księgowości,
  • Doświadczenie zawodowe : min. 2 lata w księgowości,
  • Znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych, o ubezpieczeniach społecznych, prawa pracy oraz prawo zamówień publicznych,
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawnych, ustaw i rozporządzeń,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i łatwość pisemnego formułowania wniosków,
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych oraz finansowo-księgowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 
WYMAGANIA DODATKOWE
  • Praca w księgowości na stanowisku księgowego w administracji publicznej,
  • Znajomość programów finansowo - księgowych, TREZOR, BUZA, PŁATNIK,
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,
  • Samodzielność terminowość i rzetelność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  •  Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu, potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
 
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku          kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
  •   dokumenty należy złożyć do:     24 maja 2019 r.
  •   decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  •   miejsce składania dokumentów: 
           90-113 Łódź, ul. Traugutta 25, pok. 1419

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego (42)637-47-33
Kontakt: do inspektora ochrony danych: Joanna Szcześniak - Dziadosz winb@lodz.uw.gov.pl (42) 632-86-72
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
·   prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
·   prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą.