W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie 8/2019

XML

Treść


Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

starszy księgowy

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Łódź
ADRES URZĘDU:
90-113 Łódź ul Traugutta 25
 
WARUNKI PRACY
- praca w siedzibie Inspektoratu,
- praca administracyjno- biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- miejsce pracy na XIV piętrze w siedzibie urzędu,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - windy, podjazd.

ZAKRES ZADAŃ
sporządzanie, przyjmowanie, archiwizowanie i kontrola dokumentów w celu zapewnienia właściwego przebiegu operacji gospodarczych, prowadzenie ksiąg rachunkowych w celu zapewnienia terminowego przekazywania rzetelnych informacji dot. wykonania wydatków i dochodów, w tym prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ewidencji księgowej w ujęciu syntetycznym i analitycznym, w tym: dekretacja, opisywanie i wprowadzanie dokumentów księgowych  do systemu finansowo-księgowego,prowadzenie gospodarki kasowej, w celu zapewnienia prawidłowego obrotu gotówkowego w Inspektoracie - pobieranie gotówki z banku, wypełnianie dowodów KP i KW, monitorowanie stanu pogotowia kasowego,
·         sporządzanie list płac, w tym: naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników oraz kart zasiłków chorobowych, a także księgowanie list płac w programie finansowo-księgowym oraz obsługa GUS, US, PFRON oraz ZUS, w tym: sporządzanie deklaracji ZUS w programie PŁATNIK, prowadzenie korespondencji z ZUS oraz sporządzanie zaświadczeń o zarobkach ZUS-Rp-7,
·         prowadzenie ubezpieczeń pracowniczych, w tym w systemie AZP WARTA,
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w systemie bankowości elektronicznej, w celu realizacji zobowiązań wynikających z planu budżetu lub planu finansowego dysponenta III stopnia oraz harmonogramu dochodów i wydatków,prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych, w celu terminowego przekazywania sprawozdań, w tym sporządzanie dokumentów przyjęcia OT oraz dokumentów likwidacji LT w programie GRYF, naliczenie amortyzacji i umorzenia, dekretacja na kontach księgowych w programie finansowo-księgowym,
·         ewidencja i rozliczanie kart drogowych dla samochodów służbowych.
 
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
·  Wykształcenie: średnie - spełnia jeden z poniższych warunków: • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 4-letnią praktykę w księgowości,• ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 2-letnią praktykę w księgowości,
·  Doświadczenie zawodowe : min. 2 lata w księgowości
·  Znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych, o ubezpieczeniach społecznych, prawa pracy oraz prawo zamówień publicznych
·  Umiejętność interpretacji przepisów prawnych, ustaw i rozporządzeń
·  Umiejętność analitycznego myślenia i łatwość pisemnego formułowania wniosków
·  Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych oraz finansowo-księgowych
·  Posiadanie obywatelstwa polskiego
·  Korzystanie z pełni praw publicznych
·  Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
WYMAGANIA DODATKOWE
·         Praca w księgowości na stanowisku księgowego w administracji publicznej,
·         Znajomość programów finansowo - księgowych, TREZOR, BUZA, PŁATNIK,
Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,Umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,Samodzielność terminowość i rzetelność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
 
·         kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku
          kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w
          przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
·        dokumenty należy złożyć do:     9 kwietnia 2019 r.
·        decyduje data: wpływu oferty do urzędu
·      
   miejsce składania dokumentów:
90-113 Łódź, ul. Traugutta 25, pok. 1419


DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego (42)637-47-33
Kontakt: do inspektora ochrony danych: Joanna Szcześniak - Dziadosz winb@lodz.uw.gov.pl (42) 632-86-72
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
·   prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
·   prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą.